lørdag 30. april 2011

American candy!! wooop

Heiheihei!!
I dag så fikk jeg en gave i posten fra vertsfamilien!! Og det var skikkelig mye godteri oppi, så nå er jeg litt kvalm ettersom at jeg har spist godteri til frokost.

                                                       GLAD GLAD GLAD GLAD

Det var ikke bare godteri forresten. Det var en parfyme, to forskjellige body lotions og antibac i forskjellige farger og lukter. Jeg ELSKER antibac, og det som var så morosmt var at når jeg var i Washington i vinterferien, så hadde alle en slik antibac hengenes på nøkkelknippet sitt, og nå har jeg og det :D bare see :

                                                                    Kult eller HVA!


Det var sinnsykt mye digg i pakken, og nå gleder jeg meg enda mer!!! hahah. Det er forresten kun 95 dager igjen til jeg drar, har nemlig en kalender hvor jeg krysser av. Jeg er så sinnsykt spendt og gleder meg kjempe masseeee. Her kommer 10000 bilder av meg som spiser godteri til frokost.


                                                               namm namm nammm


                                      Her ser dere litt parfyme, litt antibac og litt body lotion

                                                   Her spiser jeg .............................
                                                                     Laffy taffy
                                                  Sugar babies!!! DIIIIGG
                                                                       Air Heads!!
                                                              Spiser Air Heads!
                                                           Søtt kort fra familien.
Vertsøsteren min Skylar på 11 år som jeg skal sove på rom med skrev i brevet:
"Vilde, you're the best You rock my world cant wait till you get here. Love skylar" æææææ, jeg gleder meg!!!
                                                               Godteri ringer! juhuuu



                                                            Hehehehe.. Vilda... hehehe

Hmmm.. Tror det holder med bilder nå. HEHE. Jeg gleder meg veldig nå, og det kiler i magen hele tiden. Forresten så skal  jeg resise til NYC med sammarbeidsorganisasjonen til ASPECT, SPEAK 3. august. Dette er pga. NYC turene med ASPECT krasjet med min første skoledag. Så det blir jo spennende. Og til Onsdag skal jeg på informasjonsmøte i Kristiansand. Woop woop, detter blir fun!

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått en så fin og snill og god vertsfamilie. Jeg gleder meg hvert sekund til å dra. Jeg og vertsmor (som jeg forresten skal kalle: MOM) snakker skikkelig mye sammen, og det er jeg skikkelig glad for. Jeg er så glad i de allerede!

PEACE OUT




5 kommentarer:

  1. denne bloggen gleder jeg meg til å følge!!! :D

    SvarSlett
  2. kan ikke bli bedre enn når begge er glade!! :D

    SvarSlett
  3. ååh. Det såg skam herlig ut!

    Må følge deg så jeg linker deg :)

    SvarSlett
  4. Så gøy :) Jeg skal også til Alabama, ikke så langt unna deg! Jeg skal til Fort Payne

    SvarSlett