søndag 24. juli 2011

Nå pakker jeg!!!

Nå er alt klart til USA. Jeg har fått flybiletten min og visumet mitt. Og om 10 dager er jeg på vei til New York. Jeg er så sinnsykt spent, og gleder meg så mye at det gjør vondt i magen.

Jeg begynte å pakke for ca. en time siden, og nå har jeg en liten pause så derfor blogger jeg! haha. Det er veldig vanskelig å pakke, for jeg vet ikke helt hva jeg trenger og hvor mye jeg trenger. Derfor begynner jeg litt "tidlig". Jeg skal jo shoppe en hel masse og, hehehhe.


                                          Her pakker jeg som bare det! Hahah

Om 9 dager drar jeg inn til Oslo med Eirin og Heidi. Og 9 dager er nesten en uke. Det er rart at det er så nærme. Jeg gleder meg alt for mye!!

                                  Marthe mor og meg etter ambasaden, vi gleder oss!

Nå skal jeg pakke ferdig!! Neste innlegg blir når jeg er i USA!!!! WHOOOP.

Peace out!

3 kommentarer: