fredag 12. august 2011

New York





Hei!!
Akkurat nå er kl halv 9 på morgenen, og jeg våknet helt av meg selv. Haha. Nå befinner jeg meg i Alabama, hvor det er DØDS varmt. Har aldri kjent en slik varme før. MEN det er ikke det jeg skal blogge om nå. Det kommer senere.

3. August dro jeg fra Gardemoen til New York. Jeg var såååå spent og det kiler fortsatt litt i magen når jeg tenker på det!! hahah.. Vi var ganske mange studenter som dro, men vi dro litt hver for oss. Jeg fløy med en jente fra Kr.sand hele veien. Det var ganske greit når jeg tenker meg om. Vi landet litt sent på kvelden, og da vi kom til hotellet kjøpte jeg meg endelig en MTN DEW!!! og vi spiste pizza.

                                             Meg og Cathrine på Gardemoen!!

Det blir litt vanskelig å skrive om alt vi gjorde i NYC, for jeg synes vi gjorde noe hele tiden!! haha , og jeg kan ikke huske hva vi gjorde hvilken dag... det er vanskelig, men jeg kan jo gjøre et forsøk!

På torsdags gjorde vi litt av hver, haha. Vi dro først på en båt som het Miss Liberty, som kjørte innom Ellis Island og The Statue of Liberty. Vi gikk ikke i land på Ellis Island, men det gjorde vi når vi skulle se på frihetsgudinnen. Når jeg så den langt ifra ble jeg litt skuffa fordi den så så liten ut... Men når jeg kom nærmere så måtte jeg bare le av meg selv, for den var jo KJEMPE stor. hahah det var så morsomt.  Etter det så kjørte vi med vår helt egene tour buss mot New York City. Der besøkte vi Ground Zero, og et museum som var laget etter 911.  Etter dette, om jeg ikke husker feil, så var vi bare i en park og slappet av.
                                                      NEW YORK BABY!
      
                                                                   Kristina!!!! <3





                                                                 Ellis Island!





                                                         The Statue of Liberty



                                                                Ground Zero












Så gikk vi bare litt rundt i New York tror jeg? Etterpå dro vi også til chinatown!!! Det var sååå gøy, og alt var skikkelig billig hahah. Kjøpte sånne typiske turistgreier. Ganske mange turistgreier.

Nå har jeg holdt på med dette blogg innlegget siden jeg ankom Alabama, og nå har jeg funnet ut at jeg skriver en veldig kort oppsummering av NYC, og legger til noen bilder, så avslutter jeg det bare her.. For det er faktisk ikke så gøy å blogge... LOL

Kort oppsummering: NYC var kjempe gøy!! Det var faktisk så gøy at det ligger nesten på samme linje som Hovefestivalen, lol!! OG JEG SKAL TILBAKE!

Her er litt bilder:

                                              Random guy shufflin´ lol I <3 NYC

                                                                  My dane









                                                                 Roomie <3




 

                                                Trenger jeg i det hele tatt å si noe???
 









Det kommer snart et innlegg om de første dagene i Alabama og.. Jeg skal bare manne meg opp!!! hahahh




Peace out

2 kommentarer:

  1. så ut som om du koste deg masse vilde! :D gleder meg til fler blogginnlegg!

    SvarSlett